duminică, 7 august 2011

Lucrarea saptamanii 07


Probabil ati observat deja admiratia noastra pentru flori. Si nici faptul ca ne plac florile lucrate de Gabriela si Tiberiu (Punct G ) nu mai este de multa vreme un secret, pentru ca am mai vorbit despre o lucrare de-a lor aici. Pe post de lucrarea saptamanii, am ales de data aceasta o bratara cu hortensii - niste flori spectaculoase care par a fi desenate cu pastel. Despre lucrare va vor povesti chiar autorii:
Ne-am inspirat din infinitatea de expresii plastice ale naturii de data asta alegand tema hortensiilor, o floare foarte frumoasa si expresiva a carei varietate cromatica difera in functie de aciditatea solului (deci vom duce mai departe tema). Din punct de vedere tehnic, am folosit cateva luturi polimerice armate (FIMO, sculpey si cernit) colorate in masa pe care apoi am intervenit foarte putin cu culoare. Blankul a fost confectionat tot de noi, mai intai l-am croit la standardul bratarii reglabile dupa care l-am desenat in forma actuala, am eliminat excedentul si am finisat bavurile rotunjind muchiile.Am conceput acestei bratari si o pereche de cercelusi atarnatori pentru a deveni set.



Mai multe lucrari ale echipei Punct G (sau Herina) puteti vedea AICI.

2 comentarii: