duminică, 17 iulie 2011

Lucrarea saptamanii 04


Andrea Zelenak, sau Andrea Z nu are nevoie de introduceri si prezentari speciale. Suntem sigure ca toate o stiti si toate ii recunoasteti lucrarile la prima vedere. Pentru aceasta saptamana, a 4-a la numar, am ales sa va prezentam setul creat de Andrea pentru botezul fiicei sale - un set elegant, in tonuri de maro, realizat in tehnica filigree si condimentat cu microbeads in aceeasi gama cromatica. Ne-au placut complexitatea setului si atentia creatoarei la detalii.Dar dupa cum ziceam, nu sunt necesare prea multe cuvinte din partea noastra, deci lasam fotografiile sa vorbeasca si...  Andrea bineinteles:
" Ideea la acest set mi-a venit in ultima secunda posibila, din nevoie si necesitate.Urma botezul fiicei mele, si nu aveam nici o bijuterie care sa se potriveasca cu rochita/ pantofi.
Initial vroiam ceva cu sarma  dar , dupa lupte seculare si multa sarma stricata am renuntat. Asadar, cu trei zile inainte de botez , am inceput sa fac schite in minte, apoi am inceput sa desenez si am decis ca asta va fi combinatia ideala. Urmatoarea zi am facut mixul de culori si m-am apucat de treaba, stiind ca sunt foarte mari sanse sa nu le termin la timp. Aici trebuie sa multumesc in primul rand fiicei mele care a fost un ingeras, a dormit mult si a fost extrem de cuminte si a lasat-o pe mamica sa lucreze. :)
In ziua botezului le-am copt si asamblat, noroc ca nu trebuiau lacuite ca nu as fi terminat.
Setul pentru botez contine un colier, o pereche de cercei, bratara, inel si brosa (pentru palton). Ca si material am folosit polimer, fimo si premo la amestecul de culori, sarma argintata non tarnish, si multe margelute minuscule din sticla. Tehnica este filigree - o tehnica foarte indragita de mine, de care nu cred ca ma voi satura vreodata. Este o tehnica ideala pentru tipul de creatori care au multa rabdare, si le place sa se piarda in detalii. Aici trebuie sa recunosc, daca nu as avea deadline-uri, as putea sa lucrez la ele o vesnicie si tot nu as considera ca sunt perfecte. Da... sunt perfectionista din acest punct de vedere.
Deci filigree... un extruder bun, polimer moale lasat sa se intareasca usor, un cutter de incredere, un ac mai grosut, un sablon eventual pentru baza si muuulta rabdare si imaginatie. Cam asta ar fi reteta pentru un filigree reusit. "


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu